fbpx

Veelgestelde vragen

U heeft onze website bekeken en u heeft vragen of wilt graag een van onze diensten afnemen.

Hieronder vindt u antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat uw vraag er niet bij?
Of wilt u eenvoudig en snel planten bestellen of een offerte voor tuinaanleg, -onderhoud of zaag- en snoeiwerk aanvragen?
Maak dan gebruik van de onderstaande mogelijkheden.

Vragen over de webshop

Hoe werkt de webshop precies?
  • Na ontvangst van uw aanvraag nemen wij binnen 3 werkdagen persoonlijk telefonisch contact met u op om uw aanvraag door te nemen en u te voorzien van het juiste advies.
  • Binnen 3 werkdagen ontvangt u van ons een definitieve offerte inclusief levertijd en afhaal en/of bezorg mogelijkheden. Indien aantallen, materiaal of producten achteraf veranderen zullen de prijzen ook veranderen.
  • U dient de definitieve offerte zorgvuldig te controleren, u bent zelf verantwoordelijk voor de keuze in hoogte, diameter, aantal en type product.
  • Indien u akkoord gaat met de offerte en de betalingsvoorwaarden, geeft u dit aan ons door d.m.v. een digitale bevestiging op de offerte. Vanaf dit moment is uw order definitief en is annuleren niet meer mogelijk.
  • Afhankelijk van uw het totaalbedrag op de offerte ontvangt u een verzoek tot aanbetaling voor de aangevraagde producten of diensten.
  • Wanneer de aanbetaling is ontvangen nemen wij direct uw bestelling in behandeling (uitgezonderd zon- en feestdagen).
  • Wanneer uw order om enige reden vertraagd is, stellen wij u hier tijdig van op de hoogte. Wij geven naar aanleiding hiervan geen korting of de mogelijkheid tot annuleren.
  • Zodra uw order gereed is, nemen wij contact met u op voor het maken van een afhaal- of bezorgafspraak.
  • Het kan voorkomen dat de afspraak door onvoorzienbare zaken niet nagekomen kan worden. In dit geval zullen wij u tijdig informeren en een nieuwe afspraak inplannen. Ook als u zelf verhinderd bent dient u dit minimaal 24 uur van tevoren aan ons te melden.
  • U dient zelf aanwezig te zijn bij de bezorging zodat wij alles met u kunnen doornemen.
  • Na bezorgen en plaatsen dient u alle producten te controleren en te tekenen voor oplevering, reclamaties van beschadigingen worden hierna niet meer geaccepteerd. Uiteraard heeft u garantie op de correcte werking van uw bestelde product.
  • Mocht er iets mis zijn met de goede werking van uw product dan vernemen wij dat graag binnen 14 dagen van u.
Hoe worden de aangeboden producten geselecteerd?

Het gehele jaar door bezoeken wij diverse leveranciers en bekijken we actief hun productlijnen. Op die manier zijn we altijd op de hoogte van de laatste trends, de beste merken en materialen. Wij selecteren de mooiste producten bij onze vertrouwde fabrikanten.

Kan er bij mij gratis thuisbezorgd worden?

Wij bezorgen bestellingen vanaf € 200,- gratis aan huis binnen een straal van 15 km van onze hoofdvestiging (Quabbenburgerweg 21, Terwolde). Wanneer u verder woont of op een hogere of lagere verdieping dan de begane grond worden de opties afhankelijk van uw opdracht voor u vermeld op de offerte.

Kan ik mijn plantenbak ook laten vullen?

We like it green! Wij leveren juist heel graag planten met groen of kunstplanten zodat we in één keer voldoen aan uw wens. Wanneer u deze wens aangeeft bij uw aanvraag, bespreken wij graag persoonlijk en telefonisch de mogelijkheden met u.

Hoe kan ik betalen?

Afhankelijk van uw aanvraag hanteren wij een aanbetaling. Daarnaast kunt u bij de levering ofwel het afhaalmoment contactloos, per creditcard of per bankoverschrijving betalen. Iedere aankoop wordt voorzien van een offerte en een factuur.

Is het ook mogelijk om zakelijk een bestelling te doen?

Jazeker, kan dat. Het enige dat u hiervoor nodig heeft, is een geldig KVK-nummer.

Retourzendingen - hoe kan ik producten retour zenden of ruilen?

Onze producten worden speciaal voor u geproduceerd, besteld of afgehaald. Het ruilen of retourneren van deze producten is om die reden niet mogelijk.

Zijn alle producten geschikt voor buiten en binnen?

Alle producten in onze webshop zijn onderverdeeld in producten die geschikt zijn voor buiten (categorie ‘outdoor’) en producten die geschikt zijn voor binnen (categorie ‘indoor’). Wanneer de producten vorst- en uv-bestendig zijn, worden deze ondergebracht onder de categorie ‘outdoor’. Naast dat alle informatie vermeld staat bij het product zelf, bespreken wij dit ook ter bevestiging met u tijdens het persoonlijke gesprek en wordt het vermeldt in de definitieve offerte. Met een waterdichte binnenpot zijn alle plantenbakken en plantenpotten die bestemd zijn voor outdoor gebruik overigens ook binnen te gebruiken.

Bieden jullie ook financieringen aan?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Bieden jullie ook creditcardbetalingen aan?

Ja, u kunt bij ons betalen met Mastercard en Visa.

Kan ik bij jullie onder rembours betalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Waarom geven jullie aan gericht te zijn op gratis thuisbezorging binnen een straal van 15km (vanaf € 200,-)?

Wij staan voor kwaliteit en persoonlijke service. Daarom bezorgen wij bestellingen graag persoonlijk bij onze klanten.

Ik wil mijn bestelling graag afhalen. Kan dat?

Afhalen kan bij ons alleen na een telefonische afspraak. Is uw bestelling definitief en is de levertijd helder? Dan krijgt u van ons een bericht met een datum en tijd wanneer u uw bestelling kunt afhalen. De levertijd is per product verschillend.

Geven jullie ook korting?

Ja, wij geven korting op onze producten. U kunt korting krijgen bij bestellingen boven € 1500,-. Wij hebben acties voor vaste klanten met speciale coupons en actiecodes met een beperkte geldigheidsduur.

Hoe werkt de levering van grote producten?

Wij bezorgen en plaatsen alles zelf. Indien de plaatsing hoger of lager is dan de begane grond worden hier extra kosten voor berekend. U kunt van ons verwachten dat wij uw aankoop met de grootste zorg plaatsen op de juiste plek.

Hoe gaan jullie om met klachten?

Wanneer wij een klacht ontvangen per e-mail of telefoon, zoeken wij direct samen met u naar een passende oplossing.

Hoe zit het met de levering als ik overdag niet thuis ben op plotseling weg moet?

Wij leveren alleen op afspraak. Is uw bestelling definitief en is de levertijd helder? Dan maken persoonlijk een afspraak met u voor de levering en/of plaatsing. U dient zelf aanwezig te zijn bij dit moment. Bent u plots verhinderd, dan dient u dit 24 uur van te voren aan te geven. Het afgeven bij uw buren of aftekenen van de pakbon door derden, is met onze producten niet mogelijk.

0
× Chat met ons